sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Vihreä päivä

Hyvää sunnuntaitalvipäivää kaikille.
Tänään palasin kotiin joulusukuloinneiltani ja kotikaupungissani oli leppoisat -20 astetta pakkasta. Kämpässäni on tällä hetkellä lämpöä sisällä +12 astetta. Tänään olen syönyt vain auringonkukansiemeniä ja juonut vettä. Matkustin julkisella liikennevälineellä ja apostolinkyydillä.

Minähän olen varsinainen Vihreän Aatteen perikuva. Tämä kuitenkin siitä huolimatta, että en aatemaailmaltani voisi olla enää kauempana Vihreästä.

Miljoonan taalan kysymys onkin, että onko mulla kivaa. No ei hitossa.

P.S. Tämä kirjoitus ei ole satiiri, vaan kuvaa päivääni täysin totuudenmukaisesti.

2 kommenttia:

  1. Hajoo pakkaseen. Tai no, nyt se taas otti ja lauhtui...

    Jäikö kämppä lämmittämättä, puuttuuko patteri seinästä vai miksi noin kylmä? Lounaaksi auringonkukansiemeniä ja vettä, en olekaan ennen lukenut punatulkun blogia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jätin patterit pois päältä säästösyistä (sähkölämmitys) mutta sitten pikkasen pakastui poissaollessani ja tässä läävässä vetää joka raosta. Siemenet taas... noh, kai mä tykkään niistä, mutta oikeesti ostan niitä, koska ne on halpoja ja säilyvyys on hyvä.

      Poista

Kommenteissa on sallittua repiä asioita kappaleiksi, esittää kärkkäitä mielipiteitä, kysellä ns. tyhmiä tai hyvinkin henkilökohtaisia juttuja. Kommenteissa saa myös suuttua ja minusta saa olla sitä mieltä, että olen täysi kusipää. Kommenttiosastolla on kuitenkin kiellettyä heittäytyä alakoululaiseksi tai raivopäiseksi apinaksi. Tämä on asiablogi eli pidetään keskustelu asiallisena. Mikäli olet sitä mieltä, että olen täysi kusipää, niin sinulla tulee kommentissasi olla jotain muutakin sanottavaa. Huutelu ei hyödytä mitään muuta kuin huutelijan huutelun halua. Kommenteissa on lisäksi syytä välttää kiroilua ja muuta alatyylistä kielenkäyttöä ja turhaa provokaatiota. Siitä, että mikä on loppupeleissä asiallista ja mikä ei, päätän minä. Trollaajat ja perseilijät saavat matkalipun banaanisaarille.